Smart21 BRASOV Mașini electrice și stații de încărcare- Investiție de aproximativ 1 milion de euro

Mașini electrice și stații de încărcare- Investiție de aproximativ 1 milion de euro



Săptămâna aceasta, edilul Brașovului vorbeste despre un proiect promițător, și anume mașina electrică pe drumurile din țară, pentru care acesta a alocat 1 milion de euro pentru amenajarea a 17 stații de încărcare.  În prezent, pe drumurile din Brașov, se deplasează 14  mașini electrice, dar în viitor se speră la mai multe. Mai mult decât atât, se oferă un voucher de 10.000 de euro pentru achiziționarea unei astfel de mașini.

Totuși, trei factori împiedică dezvoltarea mașinilor electrice pe piață: durata alimentării cu combustibil care este de 2 ore, o mică rezervă de energie și costul ridicat al bateriilor. Revoluțiile nu sunt așteptate chiar atât de curând, dar evoluția vine.  Astăzi, este o realitate să încărcarci o baterie în 2 ore și după aceea să beneficiezi de ea, într-o singură ședință de 100 km. Costul autoturismelor pe piețele în care există un program de fidelizare a mașinilor electrice, este comparabil cu cel al mașinilor convenționale cu motoare cu combustie internă. Indiferent de preț, fie că este vorba despre un Mitsubishi i-MiEV sau un model Volkswagen e-Up, principala problemă este durata de încărcare și autonomia bateriei.

Statistici

Până în 2019, se speră să fie distribuită  una dintre mașinile bugetare cele mai așteptate și foarte importante, modelul Tesla 3.  Ea va fi capabilă să sporească în continuare interesul pentru tehnologia deja foarte importantă, chiar aș spune, fată de dezvoltarea mașinilor viitorului. Dar, în ciuda interesului tot mai mare pentru o astfel de tehnologie de astăzi, conceptul de vehicule electrice este doar o înviere a conceptului din trecut, care a fost materializată în anii 1800. Dacă încerci să găsești ilustrația perfectă pentru expresia “înainte de timpul tău”, atunci mașina electrica de la sfârșitul secolului XX este cea mai potrivită pentru această definiție. Într-adevăr, ceea ce încearcă acum să se prezinte ca cea mai recentă dezvoltare a tehnologiilor, cu mai mult de 100 de ani în urmă, nu a fost doar testat, ci chiar implementat.

În același timp, în Statele Unite, se fac noi încercări de electrificare a echipamentelor pentru transportul de persoane. La început, în 1890, indicatorii tehnici ai capacității și vitezei erau destul de modești, autobuzele electrice puteau lua la bord până la șase persoane și se mișcau cu o viteză de până la 14 km / h, dar după 7 ani aceste cifre au crescut de mai multe ori.

 În 1911, New York Times a descris în articolul său o observație interesantă: faptul că mașinile electrice au devenit extrem de populare printre femei, în special pentru că mașinile pe benzină din acele timpuri, aveau nevoie de mai multă putere pentru a fi conduse, și pe care femeile nu o aveau.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *